Prasidėjo „Switch 2“ pardavimai — „Nintendo“ meta visas pajėgas į kovą su spekuliantais

Pradinį nepasitenkinimą dėl „Nintendo Switch 2“ žaidimų konsolės kainos padidėjimo iki 450 USD už Japonijos ribų greitai pakeitė nerimas dėl trūkumo, prasidėjus pardavimams JAV, Japonijoje, Australijoje ir Europoje. Pati „Nintendo“ šį kartą bandė pritaikyti daugybę priemonių kovai su spekuliantais, kurie antrinėje rinkoje kelia naujų „Switch 2“ egzempliorių kainas.

„PCMag“ praneša, kad JAV tam tikras „Switch 2“ konsolių kiekis bus pasiūlytas dideliuose elektronikos prekių parduotuvėse be išankstinio užsakymo, todėl daugelis norinčių įsigyti naujieną pradėjo rikiuotis į eiles dar gerokai iki pardavimų pradžios. Kai kuriems teko dėl to pasiimti laisvadienį iš darbo, tačiau tokie sunkumai tikrųjų platformos gerbėjų negąsdina.

Šaltinis: PCMag

Internetiniai „Switch 2“ užsakymai JAV buvo greitai išparduoti dar prieš kelias savaites. Dėl šios priežasties daugelis norinčių įsigyti naujieną buvo priversti stovėti daug valandų trunkančiose fizinėse eilėse. Dauguma jų yra ilgametiai „Nintendo“ gerbėjai. Kai kurie entuziastai sugebėjo pasirūpinti ne tik kėdėmis ir šiltais drabužiais stovint eilėje, bet ir nešiojamaisiais kompiuteriais nuotoliniam darbui. Kai kuriems pasisekė labiau – tie, kurie gyvena ar dirba netoli pardavimo vietų, galėjo reguliariai pasižymėti eilėje arba užimti ją iš naujo kitą dieną.

JAV „Nintendo“ gerbėjams dar prieš pardavimų pradžią buvo organizuojami renginiai, kuriuose jie galėjo išbandyti „Switch 2“. Net ir šiais atvejais susidarydavo eilės, kuriose stovėjo 80 ar daugiau žmonių, o kai kurie net atvyko iš kaimyninės Meksikos.

Japonijoje „Switch 2“ pardavimų pradžia buvo kiek kitokia. Pirmiausia, teisę įsigyti konsolę reikėjo pelnyti specialiame loterijos tipo konkurse, kuriame sėkmę vidutiniškai turėjo tik kas dvidešimtas klientas. Antra, „Nintendo“ ėmėsi ypatingų priemonių kovai su spekuliantais. Japonijoje „Switch 2“ galėjo įsigyti tik tie „Nintendo“ ekosistemos vartotojai, kurie turėjo bent vienerių metų stažą ir mažiausiai 50 valandų žaidimų patirtį su pirmosios kartos „Switch“.

Vietinės elektronikos parduotuvės taip pat taikė apribojimus, neleidžiančius atsitiktiniams klientams dalyvauti pirkime. Galiausiai „Nintendo“ pavyko susitarti su populiariomis internetinėmis „turgavietėmis“ dėl laikino moratoriumo skelbimams apie „Switch 2“ perpardavimą. Ar šios priemonės bus veiksmingos, parodys artimiausios savaitės.