Pirkėjai privertė „Xiaomi“ atrakinti visą sportinio elektromobilio SU7 Ultra galią

Atsižvelgdama į tai, kad elektromobilis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė, „Xiaomi“ iš pradžių programiškai apribojo serijinių SU7 Ultra sportinių elektromobilių dinamines galimybes, tačiau pirkėjų nepasitenkinimas privertė bendrovę atsisakyti šių planų.

Kaip praneša CarNewsChina, klientams pristatyti SU7 Ultra sportiniai elektromobiliai iš pradžių buvo apriboti iki 900 AG vietoje deklaruotų 1548 AG. Norint atrakinti likusius 648 AG, klientai turėjo įveikti kvalifikacinį važiavimą vienoje iš gamintojo patvirtintų lenktynių trasų, taip nuotoliniu būdu įrodydami savo vairavimo meistriškumą. Be to, vadinamoji „launch control“ funkcija, leidžianti maksimaliai greitai startuoti iš vietos, buvo prieinama tik po 60 sekundžių laukimo. Tokiu būdu „Xiaomi“ bandė programiškai apriboti šios funkcijos naudojimą miesto sąlygomis lenktyniaujant nuo šviesoforų.

Įvedus šiuos apribojimus tarp SU7 Ultra elektromobilio, kainuojančio Kinijos rinkoje apie 73 000 JAV dolerių, pirkėjų ėmė augti nepasitenkinimas. Klientai teigė, kad pirkdami automobilį tikėjosi prieigos prie viso deklaruoto dinaminio potencialo, tačiau gavo apribotą variantą ir buvo verčiami atlikti papildomus testus, norėdami pasinaudoti visomis automobilio galimybėmis. Spaudžiama nepatenkintų klientų, „Xiaomi“ buvo priversta panaikinti šiuos apribojimus naujausiame SU7 Ultra programinės įrangos atnaujinime. Su pilnomis 1548 AG vairuotojams dabar prieinamas deklaruojamas 350 km/val. maksimalus greitis ir mažiau nei 2 sekundžių įsibėgėjimas iki 100 km/val. Vis dėlto gamintojas pabrėžia, kad šiuos rezultatus derėtų pasiekti tik specialiose trasose, esant tinkamam vairuotojo pasirengimui ir tinkamoms padangoms.