OnePlus atsisakė keisti naują OnePlus 13s su ekrano defektu

Žalių juostų problema, kartais pasitaikanti OLED ekranuose, dažniausiai aptariama kalbant apie „OnePlus“ išmaniuosius telefonus. Naujausias atvejis nutiko Indijos pirkėjui, įsigijusiam naują kompaktišką „OnePlus 13s“. „Reddit“ platformoje nukentėjęs vartotojas pranešė, kad neseniai įsigytas išmanusis telefonas kelias sekundes rodė vertikalią žalią juostą ekrane, kuri netrukus dingo. Po kelių dienų ji vėl pasirodė ir tapo nuolatine, išnykusi tik po telefono paleidimo iš naujo. Išsigandęs savininkas nufotografavo ir nufilmavo problematišką ekraną ir nuvyko į „OnePlus“ aptarnavimo centrą, kur telefonas buvo tikrinamas dvi valandas, tačiau keisti jį į naują atsisakyta.

Priežastis stebina: „keisti atsisakyta, nes vaizdo įraše neužfiksuotas telefono IMEI numeris“. Tuo metu 15 dienų laikotarpis, per kurį galima keisti įrenginį po pirkimo, netrukus baigsis, o po to vienintelė galimybė savininkui bus remontas, pakeičiant ekraną. Nukentėjęs vartotojas pagrįstai mano, kad tai nepriimtina beveik naujam įrenginiui.