„Mitsubishi“ pasiūlys iki 1000 km atstumu veikiančias bepiločių orlaivių valdymo technologijas
Pandemija kai kuriuos pramonės konglomeratus paskatino apsvarstyti galimybę gynybos technologijas pritaikyti civiliniame sektoriuje. Geras pavyzdys yra japonų korporacija „Mitsubishi Heavy Industries“, ketinanti civiliams klientams pasiūlyti technologijas, kurios leis valdyti bepiločius orlaivius, veikiančius iki 1000 km atstumu nuo valdymo centro.
Panašią technologiją įmonė jau siūlo gynybos sektoriui. Ji leidžia valdyti dešimčių nepilotuojamų orlaivių grupę, esančią iki 1000 km atstumu nuo operatoriaus. Dauguma šiuolaikinių civilinių dronų šia prasme negali judėti toliau nei keli kilometrai nuo operatoriaus. „Mitsubishi“ pasiūlys savo „konversijos“ sprendimą iki 2022 m. kovo mėn. Jo dėka bus galima rinkti meteorologinius duomenis, įspėti apie stichines nelaimes ir palaikyti nuotolinę inžinerinę infrastruktūrą.
Tokiai salų valstybei kaip Japonija šių nuotolinio stebėjimo technologijų prieinamumas atveria dideles galimybes. Visų pirma „Mitsubishi“ technologija leis iš Tokijo valdyti bepiločius orlaivius piečiausiuose salyno regionuose. Saugus kanalo ryšys bus sujungtas specializuotuose dronuose, atspariuose iki 30 metrų per sekundę vėjo gūsiam.
Iki 2026 m. civiliams klientams bus suteiktos technologijos, skirtos analizuoti bepiločių orlaivių surinktus duomenis, kur palydovinių objektų vaizdų rezultatai atliks pagalbinį vaidmenį. Iš viso „Mitsubishi“ tikisi padidinti savo civilinių struktūrų pajamas 95,7 mln. JAV dolerių, pritaikant anksčiau tik gynybos sektoriuje naudojamas technologijas. Bendrovės vadovybės teigimu, tai kompensuos pandemijos sukeltą pajamų kritimą.