LG tapo pirmuoju Europoje pardavusiu 10 mln. OLED televizorių

„LG Electronics“ paskelbė tapusi pirmuoju prekės ženklu Europoje, pardavusiu daugiau nei 10 milijonų OLED televizorių. Šis pasiekimas fiksuotas 2025 m. antrąjį ketvirtį.

Nuo 2013 metų Europoje OLED technologiją pristatęs gamintojas nuosekliai augino savo pozicijas, o šiemet užima 56,4 proc. OLED televizorių rinkos Europoje. Daugiausiai dėmesio sulaukia C serija, kurios naujausias modelis C5 išsiskiria ryškesniu vaizdu ir pažangiu dirbtiniu intelektu.

„Didžiuojamės, kad mūsų OLED televizoriai tampa pirmuoju pasirinkimu tiek Baltijos šalyse, tiek visoje Europoje“, – sako LG Baltijos šalių vadovas Sergey Samoilenko.

2025 metų naujiena – OLED evo televizoriai su „Brightness Booster Ultimate“ technologija, net 3 kartus didesniu ryškumu ir „α11 AI Processor Gen2“ procesoriumi. Taip pat kai kuriose Europos šalyse jau pristatytas pirmasis belaidis permatomas 4K OLED televizorius.

Savo sėkmę LG mini akcija „LG Streaming Week“, kuri truks nuo gegužės 19 d. iki birželio 30 d. — televizorių savininkų laukia specialūs pasiūlymai srautinio turinio platformoms.