LG ruošiasi palikti Kinijos išmaniųjų telefonų rinką

Prieš keletą metų stambiausi prekių ženklai, pvz. „Apple“, „Samsung“ ir „LG Electronics“, jautėsi užtikrinai užsienio rinkose, įskaitant Kiniją. Tačiau sustiprėjus kinų OEM gamintojams, kurie įvaldė nebrangių ir pakankamai kokybiškųų mobiliųjų telefonų gamybą, šios bendrovės ėmė prarasti savo pozicijas šalyje, o dabar, atrodo, kad LG gali visiškai atsisakyti Kinijos rinkos.

Pietų Korėjos leidinys „Daum News“ praneša, kad gamintojas naujausio išmaniųjų telefonų flagmano „LG G6“ netieks Kinijos rinkai, o sutelks dėmesį į naujienos populiarinimą kitose pagrindinėse rinkose, įskaitant Pietų Korėją, JAV ir Europą.

2016 metais LG prietaisai užėmė mažiau nei 0,1% Kinijos išmaniųjų telefonų rinkos, rašoma „Daum News“ straipsnyje su nuoroda į „Strategy Analytics” duomenis. Siekdama išvengti dar didesnių nuostolių dėl veiklos Kinijoje, LG gali visiškai pasitraukti iš šios rinkos.

LG nebus vienintelė įmonė, kuri nepajėgia konkuruoti su kinų gamintojais. „Sony Mobile“ pernai paskelbė, kad skirs mažiau dėmesio kai kurioms rinkoms, tame tarpe ir Kinijai.

Tuo tarpu kitose šalyse korėjiečių reikalai nėra prasti. Pavyzdžiui, JAV 2016 metais su 15,5% rinkos dalimi LG užėmė trečiąją vietą tarp didžiausių išmanių telefonų teikėjų, o ankstesniais metais šis rodiklis siekė 14,9%. LG taip pat užima ketvirtąją poziciją Centrinėje ir Pietų Amerikoje su 9,3% dalimi, teigiama „Strategy Analytics“ ataskaitoje.