Kinijos konkurentai privertė „Samsung“ ir „LG“ sumažinti televizorių kainas

Sveika konkurencija paprastai naudinga vartotojams. Siekdami didinti rinkos dalį, gamintojai mažina kainas, todėl vartotojai už mažesnę kainą gauna kokybiškesnius produktus. Pirmąjį ketvirtį tai akivaizdžiai pademonstravo „Samsung“ ir „LG“ savo televizorių kainomis, pastebėjo Korėjos šaltinis „Pulse News“.

2025 m. pirmojo ketvirčio rezultatai rodo, kad „Samsung“ ir „LG“ televizorių vidutinė pardavimo kaina (ASP) sumažėjo dėl Kinijos konkurentų spaudimo – abi Korėjos elektronikos milžinės buvo priverstos imtis šios priemonės, kad apsaugotų savo rinkos dalis, net jei tai pakenkė trumpalaikiam pelnui. Televizorių rinkoje „Samsung“ strategija tradiciškai orientuota į brangesnius modelius. Tačiau dėl mažėjančios pasaulinės paklausos ir plataus masto Kinijos televizorių gamintojų puolimo abiem Korėjos bendrovėms teko šiek tiek pakeisti prioritetus.

Pirmąjį ketvirtį „Samsung“ televizorių vidutinė pardavimo kaina sumažėjo 6 %, palyginti su 2024 m. vidurkiu, o „LG“ ASP per tą patį laikotarpį sumažėjo 5,5 %. Siekdama atsispirti vartotojų aktyvumo mažėjimui, kurį lėmė ekonomikos nuosmukio baimės, „Samsung“ turėjo įvesti ryžtingesnę kainų politiką. Dėl to bendrovė padidino vidutinės klasės modelių pardavimus, o tai pakenkė aukštos klasės produktų pardavimams ir bendrai mažmeninei pardavimo kainai.