„Kia“ išanalizavo, ko nori Europos vairuotojai, ir sukūrė elektromobilį jiems.

C klasės SUV segmente – didžiausiame ir sparčiausiai augančiame Europoje – debiutuos naujas žaidėjas „Kia EV5“, atnešantis elektrines naujoves. Sukurtas naudojant „Hyundai Motor Group“ specialiai elektromobiliams skirtą „Electric-Global Modular Platform“ (E-GMP) platformą su 400 V technologija, EV5 pasižymės krosoverių stilingumu, praktiškumu ir pažangiausiomis technologijomis.

Strateginis modelis elektrifikavimo strategijoje.

Pagal pasaulinį „Kia“ elektrifikavimo planą „Plan S“ EV5 atliks svarbų vaidmenį stiprinant bendrovės lyderystę tvaraus mobilumo srityje visoje Europoje.

„EV5 yra kertinis akmuo „Kia“ augimo strategijoje Europoje, – sako „Kia Europe“ vyriausiasis operacijų vadovas Sjoerdas Knippingas. – Mes žengiame į konkurencingiausią Europos elektromobilių segmentą su modeliu, kuris sujungia mūsų ikoniškąją „Opposites United“ dizaino kalbą, kasdienį praktiškumą ir inovacijas, glaudžiai susijusias su elektriniu mobilumu. Taip dar kartą patvirtiname savo įsipareigojimą tvariam judumui, pritaikytam europiečių gyvenimo, darbo ir vairavimo įpročiams.“

Sukurtas europiečių poreikiams. Pagal minėtą dizaino filosofiją, EV5 estetika atspindi tvirtą, bet rafinuotą stilių, pritaikytą europiečių skoniui. Įkvėptas didesniojo EV9 modelio, automobilis pasižymi griežtu, dėžutės formos siluetu, ryškiu D statramsčiu ir priekyje bei gale integruotu žvaigždynus primenančiu „Star Map“ šviesų parašu.

Pirkėjams siūlomi trys ratlankių variantai: baziniame modelyje – 18 arba 19 colių, pasirinkus „EV5 GT-Line“ apdailą – 19 colių, o vėliau sportiškajame „EV5 GT“ – 20 colių. Šie pasirinkimai suteikia ir vizualinių, ir funkcinių pranašumų.

Salonas sukurtas taip, kad atitiktų praktiškus europiečių poreikius.

Nulenkus galines sėdynes susidaro visiškai lygaus pagrindo iki dviejų metrų ilgio bagažo zona, o stalčius primenanti centrinė konsolė užtikrina patogų naudojimą tiek važinėjant mieste, tiek iškylose gamtoje.

Viduje EV5 kuria svetainę primenančią atmosferą. Patogios sėdynės gali turėti vairuotojo masažo funkciją, keturių krypčių juosmens atramą bei šildymo ir vėdinimo sistemas. Ekologiškos salono medžiagos apima perdirbto PET pluošto audinius sėdynėse ir kilimuose, bioputų užpildą sėdynėse, centrinėje konsolėje ir galvos atlošuose, o durelės, prietaisų skydelis ir centrinė konsolė dažomi dažais be BTX chemikalų.

Europos keliams ir klimatui. Europos vairuotojams reikia našumo, tinkamo kintančioms važiavimo sąlygoms. Ilgiems nuotoliams pritaikyta EV5 versija su 81,4 kWh baterija viena įkrova leidžia nuvažiuoti iki 530 kilometrų (numatoma pagal WLTP). Tiek „GT-Line“, tiek „Baseline“ versijos palaiko greitąjį įkrovimą – energijos lygis nuo 10 iki 80 procentų papildomas vos per 30 minučių.

Sukurtas naudojant E-GMP platformą, elektromobilis taip pat turi „i-Pedal“ sistemą patogiam valdymui vienu pedalu. „Smart Regeneration System Plus“ technologija leidžia padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir važiavimo komfortą, naudodama navigacijos duomenis automatiškai reguliuodama stabdymą bei greitį sankryžose, esant greičio apribojimų pokyčiams ir pan.

Naujos kartos baterijos šildymo ir vėsinimo funkcija leidžia ne tik pasiekti efektyvesnį salono šildymą, bet ir neprarasti šaltomis oro sąlygomis nuvažiuojamų kilometrų. Taip garantuojamas patikimas baterijos veikimas įvairiuose žemyno klimatuose – nuo šiaurietiškų žiemų iki Viduržemio jūros vasarų.

Dvipusis įkrovimas, įskaitant „Vehicle-to-Load“ (V2L) technologiją, palaikančią iki 3,6 kW galią, leidžia EV5 vairuotojams naudoti automobilio bateriją išoriniams įrenginiams maitinti ir įkrauti pasinaudojant vidine rozete ar išoriniu adapteriu. Modelis taip pat turi reikiamą įrangą „Vehicle-to-Grid“ (V2G) funkcijai ir bus pasirengęs ją aktyvuoti, kai tai leis infrastruktūra arba atitinkami šalies reglamentai.

„EV5 kūrėme sutelkdami dėmesį į savo Europos klientus, – sako Pablo Martínezas Masipas, bendrovės produktų ir rinkodaros viceprezidentas. – Nuo universalių sėdynių konfigūracijų ir ištisus metus patikimos baterijos veiklos iki tvirto SUV stiliaus ir pažangios susieto automobilio navigacijos – kiekviena detalė atspindi unikalius Europos vairuotojų lūkesčius, kuriems svarbi ne tik funkcija, bet ir išvaizda.“

Išmaniosios technologijos geriausiam ryšiui.

EV5 aprūpintas naujausia susieto automobilio navigacijos, informacijos ir pramogų sistema „Kia ccNC“ („Connected Car Navigation Cockpit“), kurioje integruotas panoraminis platusis ekranas: jį sudaro 12,3 colio prietaisų skydelis, 12,3 colio informacijos ir pramogų sistemos ekranas ir 5,3 colio klimato kontrolės ekranas. Nuotoliniai (OTA) atnaujinimai ir platforma „Kia Upgrades“ užtikrina automobilio parengtį ateičiai, reguliariai atnaujinant funkcijas bei paslaugas.

Gamintojai pabrėžia ypatingai pagerinę maršrutų sudarymą, nes EV5 turi tiesioginės navigacijos „Online Navigation“ funkciją, automobiliui tiesiogiai teikiančią iš serverių gaunamą žemėlapių informaciją. Ši informacija kas keturias savaites automatiškai atnaujinama.

Trijų zonų klimato kontrolės sistema užtikrina komfortą visiems salone esantiems keleiviams. Supaprastinta fizinė sąsaja yra tvarkingesnės išvaizdos, paliekant tik svarbiausius mygtukus.

Patogumą ir saugumą didina tokios funkcijos kaip skaitmeninis raktas „Digital Key 2.0“, pirštų atspaudų atpažinimas ir „Harman Kardon Premium Audio“ garso sistema. Jos atspindi Europos klientų norą turėti intuityvias, aukščiausios klasės technologijas.

Saugumas, atitinkantis europiečių lūkesčius.

EV5 pasižymi konstrukciniais sutvirtinimais ir yra komplektuojamas su septyniomis oro pagalvėlėmis bei naujausiu „Kia“ pažangiųjų vairuotojo pagalbos sistemų (ADAS) paketu. Debiutantas bus vienas pirmųjų „Kia“ modelių, kuriame įdiegta naujausia „Intelligent Speed Limit Assist“ versija. Atsižvelgus į klientų atsiliepimus, garsiniai saugumo sistemų pranešimai patobulinti, kad vairuotojai jaustųsi patogiau.

Išmaniai pritaikydama važiavimo greitį, „Smart Cruise Control 2“ sistema avariniu atveju gali visiškai sustabdyti automobilį, jei vairuotojas nereaguoja.

Be to, „Parking Collision-Avoidance Assist – Rear“ sistemos galimybės buvo išplėstos ir dabar apima priekinę bei šoninę zonas. Technologija naudoja jutiklius ir kameras, padedančius manevruojant stovėjimo aikštelėje išvengti susidūrimų priekiu, šonais ir galu.

„Highway Driving Assist 2“ technologija atpažįsta, ar vairuotojas laiko rankas ant vairo, ir padeda išlaikyti saugų atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės, išlikti eismo juostos centre, persirikiuoti ir koreguoti poziciją juostoje. Dar patogiau automobiliu naudotis leidžia „Remote Smart Parking Assist 2.0“ funkcija, suteikianti galimybę įvažiuoti į stovėjimo vietą ar iš jos išvažiuoti išlipus iš automobilio.