Japoniški televizoriai ir toliau praranda savo populiarumą
Rinkos tyrimų bendrovės IHS nauja atskaita skelbia, kad tekančios saulės šalies prekiniai ženklai netrukus išnyks iš pirmaujančių televizorių gamintojų sąrašų. Ekspertai teigia, kad netrukus LCD televizorių rinką užims beveik vien Korėjos ir Kinijos kompanijos.
IHS prognozuoja, kad televizorių gamybos lyderiais 2016 metais išliks „Samsung“ ir LG su, atitinkamai, 48,1 ir 28,4 mln. rinkai pateiktų televizorių. Pradedant nuo trečiosios vietos reitingą sudarys Kinijos gamintojai: „Hisense“ (15 mln.), TCL (13,5 mln.) ir „Skyworth Group“ (12 mln. televizorių).
Kompanija „Sony“, kuri seniai buvo tarp trijų lyderių, anot ekspertų, 2016 metais nepateks net tarp penkių didžiausių gamintojų. IHS tikisi, kad iki šių metų pabaigos bendrovė pagamins tik 11,5 mln. televizorių. „Sony“ yra vienintelis Japonijos prekinis ženklas, kuriam pavyko patekti į dešimtuką.
Pirmaujančių televizorių tiekėjų sąrašą papildo tik Kinijos kompanijos. Šiemet į gamintojų Top-10 pateks „Haier“ (7 mln.) ir „Changhong“ (6,8 mln.). Analitikai mano, kad Kinijos prekiniai ženklai netrukus užims dominuojančią padėtį rinkoje ir su jais konkuruoti galės tik gamintojai iš Pietų Korėjos, ir tik dėl gerai išvystytos mokslinių tyrimų bazės.
IHS pažymi, kad pardavimų dinamika buvo mažesnė nei tikėtasi. Analitikai mano, kad rinkai bus pasiūlyta 219 mln. televizorių, o ne 222 mln., kurie buvo minimi ankstesnėse prognozėse.