Įvardinti didžiausi LCD televizorių gamintojai 2014 metais
Tyrimų bendrovė „WitsView“ įvertino padėtį pasaulinėje skystųjų kristalų televizorių rinkoje. Jo apimtis pernai padidėjo, pirmaujančias pozicijas išsaugojo Korėjos gamintojai, o Kinijos prekės ženklai užėmė pusę didžiausių gamintojų dešimtuko.
Pasak analitikų, 2014 metais rinkai buvo pateikta 215 milijonų vienetų LCD televizorių, o tai yra 5,4% daugiau nei prieš metus. Šis augimas yra susijęs su ekonominės padėties gerėjimu Šiaurės Amerikoje, gamintojų dėmesio sutelkimu į didelės įstrižainės modelius ir plazminių televizorių atsisakymu. Be to, vartotojai aktyviau keitė senus prietaisus naujais.
Pirmąją vietą pagal LCD televizorių pristatymų apimtį išsaugojo „Samsung“ ir „LG“, kurių rinkos dalis siekė 22,8% ir 14,9% atitinkamai. 2013 metais šis rodiklis „Samsung“ atveju buvo 21%, „LG“ – 13,7%.
Lyderių trejetą užbaigia „Sony”, kuri atskyrė savo televizorių verslą į atskirą įmonę. Japonijos gamintojas užėmė 6,8% rinkos 2014 metais, aplenkdamas Kinijos gamintoją „TCL“, kurio dalis yra 6,1%. Metais anksčiau „TCL“ rodiklis buvo 7%.
Tarp 10 pirmaujančių televizorių prekių ženklų pateko dar keturi Kinijos atstovai: „Hisense“ (5 vieta), „Skyworth“ (6), „Konka“ (7) ir „Changhong“ (9). Aštuntoje vietoje yra amerikiečių bendrovė „Vizio“, dešimtoje – „Sharp“.
Analitikai pažymi, kad 2013 metais tarp dešimties stambiausių televizorių gamintojų buvo tik trys bendrovės iš Kinijos, taip pat du žinomi Japonijos prekiniai ženklai – „Panasonic” ir „Toshiba”.