„iPhone 16“ tapo perkamiausiu išmaniuoju telefonu pasaulyje 2025 m. pirmąjį ketvirtį
„iPhone 16“ tapo perkamiausiu išmaniuoju telefonu pasaulyje 2025 m. pirmąjį ketvirtį, skelbiame remiantis „Counterpoint Research“ duomenimis. Tai lėmė išaugusi paklausa Japonijoje ir Afrikos šalyse bei sėkminga „Apple“ kainodaros strategija. Bazinis „iPhone“ modelis po dvejų metų pertraukos vėl užėmė pirmąją vietą.
„Apple“ užėmė penkias vietas pasauliniame perkamiausių išmaniųjų telefonų dešimtuke. Kaip ir ankstesniais metais, tai geriausias rezultatas tarp visų gamintojų. „iPhone 16“ ypač gerai buvo perkamas Japonijoje bei Artimųjų Rytų ir Afrikos šalyse. Japonijoje augimą lėmė pagerėjusi ekonominė situacija ir peržiūrėtos subsidijos, padariusios „Apple“ dar patrauklesne vietos pirkėjams.
„iPhone 16 Pro Max“ ir „iPhone 16 Pro“ modeliai užėmė antrąją ir trečiąją vietas, tačiau Kinijoje jų pardavimai sulėtėjo dėl valstybės paramos įrenginiams, kainuojantiems mažiau nei 6000 juanių (833 USD), ir konkurencijos su „Huawei“. Vis dėlto „Pro“ versijos sudarė beveik pusę visų „iPhone“ pardavimų. Ketvirtąją vietą dešimtuke užėmė „iPhone 15“, o naujasis „iPhone 16e“, pakeitęs SE, kovo mėnesį šoktelėjo į šeštąją vietą, nepaisant didesnės kainos, palyginti su pirmtaku.

„Samsung Galaxy S25 Ultra“ nukrito į septintąją vietą dėl trumpesnio pardavimų laikotarpio pirmąjį ketvirtį. Vis dėlto „S25“ serija sudarė ketvirtadalį visų bendrovės pardavimų pagrindiniais mėnesiais. Gilus integravimas su „Google Gemini“ leido „Samsung“ sustiprinti personalizaciją ir patogumą vartotojams. Tuo pačiu „Samsung“ sumažino savo modelių skaičių dešimtuke iki keturių, palyginti su penkiais prieš metus.
„Galaxy A16 5G“ 2025 m. pirmąjį ketvirtį užėmė penktąją vietą, pakilęs per vieną poziciją, palyginti su 2024 m. pirmuoju ketvirčiu. Modelio pardavimai išaugo 17 % per metus, o tai lėmė platesnis prieinamumas tokiose rinkose kaip Šiaurės Amerika, kur telefonas buvo pristatytas 2025 m. sausį. „Galaxy A06“ taip pat parodė įspūdingą augimą, patekęs į dešimtuką dėl paklausos biudžetinių išmaniųjų telefonų segmente.
Vienintelis ne „Apple“ ar „Samsung“ atstovas reitinge buvo „Xiaomi“ „Redmi 14C 4G“. Jo pardavimai, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 43 %, ir jis išlieka stiprus žaidėjas biudžetiniame segmente, ypač besivystančiose rinkose.
Geopolitinio neapibrėžtumo ir prekybos barjerų sąlygomis ekspertai tikisi, kad dešimtukas išlaikys savo rinkos dalį. Kaip rašo „Counterpoint Research“, tai užtikrina didžiųjų prekės ženklų dėmesys flagmanų įrenginiams su unikaliomis funkcijomis, kurios ir toliau traukia pirkėjų dėmesį.