„IPad Pro“ vartotojai skundžiasi dėl planšetės „pakibimo“ po įkrovimo

„IPad Pro“ planšetės savininkai pradėjo pranešti apie rimtą klaidą, kuri paveikia visus prietaiso modelius. “Apple” pagalbos forumuose vartotojai skundžiasi, kad „IPad Pro“ nereaguoja į vartotojo veiksmus, o ekranas lieka juodas po planšetinio kompiuterio krovimo per naktį ar bent kelias valandas.

IPad Pro
IPad Pro

Šią problemą laikinai galima išspręsti priverstinai perkrovus planšetę, 10 sekundžių laikant vienu metu nuspaudus „namų“ ir „miego“ mygtukus. Po šio veiksmo „IPad Pro“ veikia visiškai gerai ir teisingai rodo akumuliatoriaus energijos kiekį, bet jei prietaisą vėl krausite kelias valandas – problema sugrįš.

Kitas vartotojų pasiūlytas sprendimo būdas yra įkrovimo metu įjungti „lėktuvo“ režimą . Manoma, kad ši problema yra susijusi su atsarginiu duomenų kopijavimu į „iCloud“, kuris yra aktyvuojamas, planšetę prijungus prie maitinimo šaltinio, todėl dar vienas būdas išspręsti problemą – išjungti atsarginį kopijavimą.

“Apple” kol kas nesureagavo į klaidą. Bendrovės pagalbos darbuotojai rekomenduoja priverstinai iš naujo paleisti įrenginį ir atkurti numatytuosius nustatymus. Kai kurie vartotojai apie iškilusią problemą praneša net pakeitus „IPad Pro“ į naują.

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Jei tam neprieštaraujate, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti interneto naršyklėje ištrindami įrašytus slapukus. Sutinku Sužinoti daugiau