Interneto svetainės klaidos, kurios žlugdo jūsų verslą

Internete yra milijonai tinklapių, ir kiekvieną dieną jų sukuriama tūkstančiai. Jei jūs planuojate kurti naują tinklapį ar atsinaujinti seną, prieš pradedant darbus turėtumėte gerai pamąstyti, kokio rezultato tikitės iš svetainės.

Svetainės kūrimas yra atsakingas darbas, nepagailėkite tam laiko ir pastangų. Glaudžiai bendradarbiaukite su tinklapio kūrėjais, ieškokite geriausių sprendimų. Nes nuo to, didžiąja dalimi priklauso jūsų verslo ateitis ir galimybės. Internetas suteikia neribotų galimybių, tik jas reikia sumaniai išnaudoti.

Taigi, kokios dažniausiai pasitaikančios klaidos, kurios pasitaiko daugelyje interneto svetainių? Apie tai mums suteikė informacijos Orca Team specialistai.

Netinkama navigacija svetainėje

Klaida atsiranda tuomet, kai lankytojai užeina į jūsų svetainę ir nežino, kaip rasti tą informaciją, kuri jiems reikalinga. Sunku surasti nuorodas, mygtukai yra sunkiai matomi arba yra tokiose vietose, kurias sunku pastebėti lankytojams. Turbūt teko girdėti, tokią savoką intuityvūs naršymas. Mes jau esame įpratę prie atitinkamos meniu struktūros ir jau pasąmoningai žinome, kurioje pusėje yra meniu juosta, kur dažniausiai būna kontaktų skiltis.

Jei kurdami savo svetainę staiga sugalvojote, kad jums meniu juostą reikia padaryti, pavyzdžiui, puslapio apačioje, geriau pakeiskite savo nuomonę. Nors trokštate netradicinio dizaino sprendimo, kažkaip išsiskirti iš kitų svetainių, tačiau taip galite atbaidyti svetainės lankytojus.

Svetainės struktūra turi būti parengta logiškai. Turite apgalvoti, kad lankytojams užtektų keleto mygtukų paspaudimų ir jie rastų reikiamą informaciją.

Interneto svetainės klaidos, kurios žlugdo jūsų verslą

Kiekviename svetainės puslapyje turi būti antraštė, poraštė, meniu juosta. Užtikrinkite, kad svetainės lankytojai galėtų lengvai surasti ir pasiekti visus svetainės puslapius.

Netvarkingas pradinis puslapis

Pirmas svetainės puslapis yra tarsi jūsų ofiso priimamasis. Įsivaizduokite, kad užeina klientas, o ten netvarka. Visko prikrauta ir jis nežino į kurią pusę pasukti, stovi pasimetęs, arba apsisuka ir išeina. Taip gali būti ir su jūsų svetainės pradiniu puslapiu – lankytojas atidaro, nesupranta kur pakliuvo ir greitai uždaro naršyklės langą. Ir štai. galbūt jūs ką tik praradote klientą.

Vadovaukitės taisykle, mažiau yra geriau. Jūs galite pasiūlyti savo lankytojams tonas nuostabaus turinio, bet turite išdėlioti nuosekliai ir paprastai. Nerašykite labai daug teksto, naudokite daugiau paveiksliukų, diagramų ir kitos vizualinės medžiagos, kurį palengvintų ir pagreitintų jūsų turinio supratimą.

Nėra mygtuko, kuris kviestų veiksmui

Angliškai vadinamas „Call to Action“ yra prašymas, kad svetainės lankytojai kuo greičiau ką nors padarytų, pavyzdžiui užsiregistruotų, paskambintų, užsisakytų naujienlaiškį. Kvietimo veiksmui mygtukai priklauso nuo jūsų tikslo.

Labai svarbu, kad lankytojui būtų aiškiai pabrėžiama, ką jis turi padaryti, nes kitu atveju jis uždarys naršyklės langą ir kad vėliau sugrįš atgal yra labai maža tikimybė.

Senas turinys

Dažnoje svetainėje galima rasti paskutinę naujieną, kuri jau gali būti vadinama seniena, nes yra metų ar dviejų senumo. Todėl, jei turite punktą „Naujienos“, tai skirkite laiko atnaujinti informaciją. Lankytojai matys, kad jūsų svetainė dar gyva, joje kažkas vyksta. Taip pat nuolat atnaujindami jūsų svetainės turinį, jūs busite aukščiau reitinguojami Google paieškos sistemoje. Google paieškos sistemos galite sulaukti daugiau lankytojų. Todėl nepatingėkite rašyti patarimus, renginius ir t.t.

Flash’o naudojimas svetainėje

Minimali animacija svetainėje gali būti. Tai suteikia jai išskirtinumo. Tačiau jei atsidarius viskas mirga, skraido, arba yra daug judančių objektų – jie labai blaško dėmesį. Tai apsunkina svetainės krovimosi greitį. Atkreipkite dėmesį, kad daugelis internete naršo per mobiliuosius telefonus, todėl jiems svetainė turi atrodyti patraukliai.

Lėtas tinklapio krovimasis

Žmonės yra nekantrūs. Jei jūsų svetainėje yra didelės nuotraukos, kurioms užsikrauti reikia daug laiko, turite sugalvoti išeitį. Tinklapis turi užsikrauti greičiau nei per 5 sekundes. Lankytojas tikrai nelauks, kol kraunasi jūsų tinklapis, jis uždarys ir nukeliaus į kitą, kuriame viskas vyks daug greičiau. Google paieškos sistema taip pat tikrina svetainės krovimosi greitį. Ir jei tinklapis kraunasi greitai jis bus rodomas aukščiau.

Nėra svetainės mobilios versijos

Tinklapis turi turėti mobilią puslapio versiją. Kaip minėjome, kad daug lankytojų naršo per mobiliuosius telefonus, planšetes. Todėl tinklapis turi būti prisitaikantis prie įvairių ekranų dydžių. Būtinai patikrinkite, kad jūsų svetainė atrodo per mažus telefono ekranus, ar įskaitomas tekstas, ar galima paspausti reikiamus mygtukus.

Sunkiai randama kontaktinė informacija

Neretai pasitaiko tokių tinklapių, kuriuose sudėtinga rasti įmonės kontaktus. Todėl klientas, šiek tiek paieškojęs gali netekti kantrybės. Kontaktus galite atskirai įdėti dešiniajame tinklapio kampe. Ši vieta dažnai būna tuščia. Tuomet, kad ir kokiame puslapyje bus klientas, jis visada galės matyti jūsų telefoną, elektroninį paštą. Jei iš svetainės negaunate užklausų, ieškote priežasčių. Galbūt išryškinkite kontaktų formą, įsidėkite gyvo pokalbio langą, kur lankytojas galės pabendrauti tiesiogiai.