Intel nustojo mokėti klientams, kad šie pirktų jos procesorius

Ilgus metus Intel marketingo išlaidose buvo taikoma praktika skatinti klientus, pvz. kompiuterių gamintojus, pirkti šios prekės ženklo produkciją. Iš esmės, bendrovė primokėdavo pirkėjams, kad šie įsigytų jos procesorius. Per „Bank of America“ technologijų konferenciją Intel produktų padalinio vadovė Mišelė Džonston Holthaus (Michelle Johnston Holthaus) prisipažino, kad šiuo metu bendrovė tokių skatinimų atsisako.

Renginio vedėjas pastebėjo, kad šiais metais Intel ataskaitose tokių išlaidų nebuvo matyti, ir pasiteiravo Mišelės Džonston Holthaus, kodėl taip nutiko. Ji paaiškino, kad tokie sprendimai visada priimami atsižvelgiant į rinkos situaciją konkrečiame ketvirtyje. Vadovės nuomone, šiais metais bendrovė turi konkurencingesnę produktų liniją nei ankstesniais laikotarpiais, todėl šis pranašumas turėtų atnešti pelno.

Be to, pirmąjį ketvirtį buvo pastebėtas didelis Intel produkcijos poreikis iš kompiuterių gamintojų pusės, kurie skubėjo įsigyti procesorių prieš įvedant padidintus muitus JAV. Holthaus paaiškino, jog nebuvo jokio tikslo mokėti klientams už tai, ką jie ir taip būtų padarę. Vis dėlto, didelė senesnių „Raptor Lake“ šeimos procesorių pirkimų koncentracija sumažino vidutinę Intel procesorių pardavimo kainą per šį laikotarpį ir neigiamai paveikė pelningumo rodiklius. Pasak bendrovės atstovės, kompiuterių gamintojai neturi daug laisvų lėšų, todėl visada stengiasi kaupti atsargas iš pigiausių lustų.

Visgi Holthaus neužtikrino, kad ateityje skatinamosios išmokos klientams nebus atnaujintos. Jei tai bus tikslinga, bendrovė imsis tokių veiksmų, tačiau apskritai laikysis pragmatiškesnio požiūrio į tokius stimulus. Vadovė įsitikinusi, kad, tobulėjant Intel produktų asortimentui, įskaitant būsimus gaminius, poreikis tokioms paklausos skatinimo priemonėms mažės.