Į ausines „Beats“ solidumo padidinimui įmontuoja metalines detales

Ne vienas marketingo specialistų atliktas tyrimas parodė, kad žmonės daugiau sveriančius įrenginius laiko patikimesniais, net jei jie savo funkcionalumu ir išvaizda yra visiškai identiškai. Vartotojai, laikydami savo rankose lengvą prietaisą, jį dažniausiai apibūdina kaip pigų ar net sugedusį, o už sunkesnį noriai sutinka mokėti daugiau, nei jis iš tiesų vertas. Akivaizdu, kad tai žino ir ausines gaminančios bendrovės „Beats“ inžinieriai ir, projektuodami savo gaminius, šiomis žiniomis nevengia pasinaudoti.

beats

Įmonės „Bolt“ specialistas Avery Louie išardė populiarias ausines „Beats by Dre Solo“ ir nustatė, kad jų svorio padidinimui gamintojas konstrukcijoje naudoja metalines detales. Šio balasto svoris yra 36 gramai, tai yra, jie sudaro 30% visos produkto masės.

beats-2

Avery Louie taip pat apskaičiavo, kad bendra „Beats by Dre Solo“ komponentų kaina yra 16,9 $, įskaitant 7 $, kuriuos gamintojas išleido pakuotei. Visa ausinių elektronika buvo įvertinta 3,1 JAV dolerių, iš kurių 1,8 $ sudaro garsiakalbių poros kaina. Taigi, lyginant su mažmenine modelio kaina (200 $), skirtumas yra didesnis nei dešimt kartų, todėl vartotojas daugiausia sumoka už reklamą, prekės ženklą ir kitas negamybines išlaidas.