„Hyundai“ iki metų pabaigos automatizuos iki 40 % automobilių surinkimo operacijų savo gamykloje JAV, naudodama „Boston Dynamics“ robotus
Transporto priemonių gamybos lokalizavimo poreikis JAV dar labiau išaugo prezidento Joe Bideno kadencijos metu, nes elektromobilius tapo ekonomiškiau gaminti netoli pardavimo rinkos. Donaldo Trumpo įvesti tarifai tik dar labiau komplikuoja situaciją, todėl „Hyundai“ savo gamykloje Džordžijos valstijoje ketina iki metų pabaigos padidinti robotizuotų surinkimo operacijų dalį iki 40 %.
Šis sprendimas atitinka pasirinktą Korėjos automobilių gamintojo strategiją įsigyti dešimtis tūkstančių „Boston Dynamics“ robotų, skirtų naudoti šiam tikslui visuose kituose įmonės padaliniuose. Primename, kad šis pažangių robotų kūrėjas nuo 2021 m. 80 % priklauso „Hyundai“, todėl tokia bendradarbiavimo forma yra visiškai suprantama.
Kaip praneša „Nikkei Asian Review“, remdamasi „Hyundai Motor“ atstovais, iki šių metų pabaigos bendrovė planuoja padidinti robotizuotų surinkimo operacijų dalį savo gamykloje Džordžijos valstijoje iki 40 %, tam jau pradėdama diegti humanoidinius robotus „Atlas“. Jiems bus patikėtos operacijos, kurias šiuo metu atlieka žmonės, tokios kaip krovinių pervežimas ir automobilių durų montavimas.
Taip pat bus išplėstas pramoninių robotų ir kitų „Boston Dynamics“ asortimento „padėjėjų“, įskaitant robotus-šunis, naudojimas, kuriems bus pavestos stebėjimo ir tikrinimo funkcijos. Iki šiol automobilių surinkimo operacijos buvo laikomos sunkiai automatizuojamomis, tačiau „Hyundai“ tikisi pakelti šią ribą iki 50 %. Detalių apdorojimas presais ir suvirinimas taip pat bus automatizuoti. Kovo mėnesį bendrovės vadovybė paskelbė, kad per artimiausius ketverius metus gamybos plėtrai JAV skirs apie 21 mlrd. JAV dolerių. Gamykla Džordžijoje iš pradžių galės pagaminti 100 000 elektromobilių ir hibridų per metus, tačiau laikui bėgant šis skaičius išaugs penkis kartus.
Tuo pačiu metu bus plečiama ir „Hyundai“ automobilių surinkimo gamykla Alabamos valstijoje, kas galiausiai leis bendrovei JAV surinkti 1,2 mln. automobilių per metus. Tai 70 % daugiau nei planuojama pagaminti šiais metais. Šiaurės Amerika yra didžiausia „Hyundai“ rinka, ir nors pernai bendrovės pasauliniai automobilių pardavimai sumažėjo 2 % iki 7 mln. vienetų, šioje rinkoje jie išaugo 4 % iki 1,9 mln. vienetų. Vietinė rinka padėjo „Hyundai“ pernai pasiekti rekordinę apyvartą, tačiau didžioji dalis parduodamų automobilių vis dar importuojama iš Pietų Korėjos, todėl bendrovės verslas yra pažeidžiamas dėl Donaldo Trumpo didinamų importo muitų. Kol kas „Hyundai“ planuoja išlaikyti dabartines kainas JAV bent iki šių metų birželio.