„Huawei“ pardavė „Honor“, kad išgelbėtų prekės ženklą nuo bankroto
Pastaruoju metu „Huawei“ padėtis kebli – sankcijos ir nuolatinis JAV spaudimas neleido įmonei pasiekti net dalies praeities sėkmės. Atitinkamai „Huawei“ bėdos paveikė jų gerai žinomą prekės ženklą „Honor“, kuris parduoda žemesniojo lygio išmaniuosius telefonus ir sudaro beveik 30% visų „Huawei“ išmaniųjų telefonų pristatymų į rinką.
Jau kurį laiką sklando gandai, kad „Huawei“ planuoja paleisti „Honor“ į „laisvą plaukiojimą“, kad jo netemptų į dugną. Panašu, kad gandai pasirodė turintys pagrindą – šiandien pasirodė patvirtinimas apie populiaraus prekės ženklo pardavimą.
Pasak „Huawei“ atstovų, sandoris yra rinkos investicija, skirta gelbėti „Honor“ gamybos grandinę. Bendrovė nusprendė neatskleisti sandorio sumos, tačiau kituose šaltiniuose pranešama, kad jos vertė siekia maždaug 100 milijardų juanių (15,2 mlrd. USD). Pagal sandorio sąlygas, kompanija turės perkelti didžiąją dalį iš 7 tūkstančių „Honor“ darbuotojų į naują įmonę.
„Honor“ netrukus priklausys daugiau nei 30 įmonių turinčiam konsorciumui „Shenzhen Zhixin New Information Technology Co., Ltd.“. Po pardavimo „Huawei“ praras visas savo sub-prekės ženklo akcijas.
Tai reikšmingas „Huawei“ žingsnis. Kinijos kompanija tiesiogine prasme kovoja su dėl teigiamo JAV sankcijų klausimo sprendimo. Dėl sankcijų „Huawei“ flagmanams trūksta lustų, o „Google“ paslaugų nebuvimas dar labiau apsunkino pardavimus. Pasak „Huawei“, šio žingsnio ėmėsi pati „Honor“, kad užtikrintų savo išlikimą.