„Huawei“ mini 10 metų sukaktį dėvimų įrenginių srityje: pristato naujus produktus ir viziją naujajam dešimtmečiui
Bendrovė „Huawei“ švenčia savo dešimtmetį dėvimųjų įrenginių inovacijų srityje, sutelkdama dėmesį į novatorišką ateitį su „Fashion Forward“ vizija, kurioje dar labiau susilieja technologijos ir mada. Barselonoje vykusiame išmaniųjų įrenginių ir naujų produktų pristatyme, „Huawei“ pristatė naujausius gaminius: naujausią išmanųjį laikrodį „Huawei Watch GT 4“, ausines „Huawei FreeBuds Pro 3 Hi-Res TWS“, prabangų „Huawei Watch Ultimate Gold Edition“ laikrodį, naują planšetinį kompiuterį „Huawei MatePad“ su „PaperMatte“ technologija ir išmaniuosius akinius „Huawei Eyewear II“. Šis renginys Barselonoje yra ypatingas „Huawei“, nes būtent čia prieš 10 metų buvo pristatytas pirmasis šios kompanijos išmanusis laikrodis – „Huawei TalkBand B1“.
Pristatyta „Huawei Watch GT 4“ serija ir „Huawei FreeBuds Pro 3“
„Huawei Watch GT 4“ yra naujausi „Huawei Watch GT“ serijos 41 mm ir 46 mm diametro flagmanai, kurie apjungia patobulintas dizaino ypatybes su naujausiomis sveikatos ir aktyvaus laisvalaikio funkcijomis. Laikrodžiuose debiutuoja visiškai nauja „Stay Fit“ programėlė ir patobulintas „GNSS“ navigacijos sekimas. Laikrodžiuose veiks technologija „TruSeen 5.5+“, kuri užtikrina dirbtinio intelekto paremtą sveikatos matavimo tikslumą.
Taip pat renginyje pristatytas „Huawei FreeBuds Pro 3“ savyje suderina estetiką su aukščiausios klasės garso technologija, pagerindamas klausymosi patirtį naudotojams, pratusiems prie prabangos. Ausinės yra vientisame, glotnaus stiklo dėkle, kuris yra pagamintas naudojant „Nano Processed” technologiją. Tuo metu dvigubo garsiakalbio ir trigubo garsų sulyginimo sprendimai leidžia ausinėms nepriekaištingai atkurti tiek aukštus, tiek žemus dažnius, garantuodamos gryną garso kokybę.
„Fashion Forward“ arba kitaip tariant “Madingas rytoj” viziją įkūnijančius išmaniuosius nešiojamus įrenginius pristatė tarptautinė mados ir aktyvaus gyvenimo būdo ikona Pamela Reif bei olimpinis čempionas seras Mo Farah. Jie taip pat buvo pristatyti kaip naujieji „Huawei“ nešiojamųjų prietaisų ambasadoriai.
Reif pažymėjo, jog „Huawei“ prietaisai skiriasi nuo įprastų išmaniųjų laikrodžių – jie atrodo kaip elegantiški mados aksesuarai, tačiau pasižymi sportinėmis funkcijomis. Mo Farah, kalbėdamas pristatymo metu, dalijosi savo patirtimi apie tai, kaip „Huawei“ įrenginiai padėjo jam stebėti savo fizinę būklę ir sveikatos duomenis, kai varžėsi aukščiausio lygio rungtyse. Dabar, pasitraukęs iš profesionalaus sporto, jis teigia, kad „Huawei“ laikrodžiai yra puikus pasirinkimas tiek dėl jų išvaizdos, tiek dėl funkcionalumo.
Naujai pristatyta „Huawei Watch GT 4“ serija Baltijos šalyse bus prieinama nuo rugsėjo 14 d.
Dešimtmečio retrospektyva ir ateitis horizonte: prioritetas dizainui, sveikatai ir sportui
Per pastarąjį dešimtmetį „Huawei“ pristatė platų produktų asortimentą, kuris pasižymi novatoriškomis technologijomis, unikalia estetika ir aukščiausios kokybės meistriškumu. Nuo 2015 m., kai buvo pristatytas apskritos formos išmanusis laikrodis „Huawei Watch“, įmonė klojo pamatus dizaino ir funkcijų sintezei. Kompanija nuolat tobulina laikrodžių medžiagas tam, kad užtikrintų ilgaamžišką ir patogią naudotojo patirtį. Nerūdijantis plienas ir nanokristalinė keramika yra tik pradžia – su „Huawei Watch 4“ serija buvo įvestas amorfinis cirkonio lydinys.
„Huawei“ sveikatos valdymo srityje siūlo naudotojams pažangias priemones, kurios leidžia tikslingai stebėti sveikatos būklę. Holistinis požiūris į vartotojų gerovę reiškia galimybę sekti sveikatos būklę, rizikos veiksnius ir ligų prevenciją. Nuo savo pirmų žingsnių į nešiojamų įrenginių rinką prieš dešimtmetį, „Huawei“ pasižymėjo kaip sporto sveikatos stebėjimo pavyzdys. Nuolatos siūlydamas sprendimus naujiems rinkos iššūkiams, ypač baterijos veikimo trukmei, matavimo tikslumui ir patogumui dėvėti.
Inovatyvūs sprendimai suteikia naudotojams tikslius duomenis apie širdies ritmą, kraujo deguonies lygį ir kitus sveikatos parametrus. Tokios inovacijos yra įmanomos „Huawei Health“ patentuotų technologijų dėka – šiuo metu jų yra daugiau nei 800. Įmonė ir toliau įsipareigoja investuoti į mokslinius tyrimus, pasitelkiant 10 pasaulinių tyrimų institucijų ir trijų sporto sveikatos laboratorijų pagalbą, taip pat planuojama šiemet atidaryti dar vieną laboratoriją Europoje.