Honor pagavo vartotoją ir privertė atsiprašyti už „nepatogią“ nuotrauką
Kinijos bendrovės, užsienio rinkose kuriančios modernių ir lojalių organizacijų įvaizdį, savo šalyje, Kinijoje, taiko visiškai kitokias praktikas. Bauginimai, sekimas, areštai ir teisiniai puolimai už „neteisingas apžvalgas“ jau seniai tapo Kinijos vidaus rinkos klasika. Naujas atvejis paaiškėjo vos prieš kelias dienas: vienas Kinijos gyventojas vasarį paskelbė lėktuvo nuotrauką, kurios apačioje buvo matomas „Honor Magic 7 RSR“ prekės ženklo vandens ženklas.
Nuotraukos apraše vartotojas pavadino dirbtinio intelekto (DI) fotografavimo algoritmus „piktinančiais“, nes, stipriai priartinus vaizdą aiškiai agresyvi DI vaizdo korekcija. Honor, aptikusi šią publikaciją ir laikydama ją diskredituojančia, įtraukė savo teisinį skyrių, kad surastų nuotraukos autorių. Po kurio laiko asmuo buvo surastas ir areštuotas, o vėliau priverstas suteikti prieigą prie savo galerijos turinio. Paaiškėjo, kad originalus kadras buvo padarytas ne „Honor Magic 7 RSR“, o „Vivo X200 Pro mini“.

Be abejo, Honor požiūriu, toks nuotraukos pakeitimas iš tiesų galėjo pakenkti „Magic 7 RSR“ modelio reputacijai, tačiau Honor atstovai iš anksto negalėjo apie tai žinoti, todėl pats vartotojo „sugavimo“ faktas už nepatogią nuotrauką kelia rimtų etinių klausimų. Užuot sugalvoję draugišką būdą šią situaciją paversti privalumu, pavyzdžiui, pasišaipydami iš „Vivo“ ir surengdami eksperimentą su vartotoju, fotografuojant lėktuvus tikruoju „Magic 7 RSR“, Honor nusprendė pademonstruoti savo galią ir viešai pabrėžti savo pranašumą, priversdami vartotoją parašyti raštišką atsiprašymą. Jame jis buvo priverstas atgailauti už „gandų fabrikavimą ir šmeižtą prieš Honor“, „jos įvaizdžio griovimą“ ir „viešosios tvarkos internete pažeidimą“.
Honor taip pat paskelbė grasinantį pareiškimą: „Mes niekada netoleruosime trolių, skleidžiančių gandus. Negalime leisti, kad troliai vėl atvertų burnas.“ Žinoma, pati publikacija buvo priverstinai pašalinta, tačiau internetas viską prisimena, o Honor rinkodaros specialistai dar ilgai turės kęsti savo nežinojimo apie Streisand efektą (socialinis reiškinys, kai bandymas pašalinti tam tikrą informaciją iš viešos prieigos veda tik prie platesnio jos platinimo) pasekmes.