Gradiento „G“ taps vieningu „Google“ simboliu – senasis logotipas liks praeityje.

„Google“ iš esmės atnaujino savo vizualinį identitetą, paversdama gradiento „G“ logotipą vieningu simboliu visiems įmonės produktams, platformoms ir paslaugoms. Naujasis dizainas, kuriame keturios firminės spalvos sklandžiai susilieja viena su kita, pakeis ankstesnę versiją aiškiai atskirtais spalvų segmentais.

Iš pradžių naujasis logotipas, kuriame keturios klasikinės „Google“ spalvos sklandžiai pereina viena į kitą, buvo pristatytas tik „Google“ paieškai dar gegužę. Tuo pačiu metu buvo atnaujintos „Android“ ir „iOS“ programėlių pagrindinio ekrano piktogramos, o svetainei pristatyta nauja favicon piktograma. Dabar įmonė oficialiai paskelbė, kad šis simbolis reprezentuos visą „Google“ prekės ženklą ir vizualiai atspindės prekės ženklo evoliuciją dirbtinio intelekto (DI) eroje.

Pasak įmonės atstovų, atnaujintame dizaine panaudotos ryškesnės spalvos ir gradiento dizainas, siekiant „simbolizuoti DI valdomų inovacijų bangą ir kūrybinę energiją, kuri persmelkia „Google“ produktus ir technologijas“. Tuo pačiu metu kūrėjai stengėsi išlikti ištikimi originaliai keturių firminių spalvų paletei – raudonai, geltonai, žaliai ir mėlynai.

Birželį „Google“ jau įdiegė naują dizainą „Gemini“ programėlės logotipo elemente, atsisakydama ankstesnės mėlynai violetinės paletės. Artimiausiais mėnesiais atnaujintas vizualinis stilius oficialiai pasirodys dar daugiau produktų, platformų ir paslaugų. Pavyzdžiui, „Google“ pagalbos palaikymo svetainėje naujas logotipas jau naudojamas kaip favicon.