Google sugalvojo, kaip padaryti Android populiarų tarp jaunimo
Pasak „Business Insider“, Google kartu su prodiuserių kompanija „Range Media Partners“ pradėjo projektą „100 Zeros“, kurio tikslas – finansuoti ir prodiusuoti filmus bei serialus, skatinančius jaunimo auditoriją populiarinti Google produktus ir technologijas, formuojant atitinkamą popkultūrą.
Google patikslino, kad projektas nėra nauja gamybos studija, o tik bendrovės „Platforms & Devices“ komandos bendradarbiavimas su „Range Media“.
Google ir „Range Media“ paskelbė apie partnerystę „AI On Screen“ ir trumpametražių filmų apie dirbtinį intelektą (DI) kūrimą, siekiant vėliau pagal juos sukurti pilnametražį filmą. Vienas iš trumpametražių filmų, pavadinimu „Sweetwater“, aprašomas taip: „Kai mirusios įžymybės sūnus lankosi savo vaikystės namuose, gerbėjo laiško dalis atskleidžia stulbinantį DI, priversdamas jį susitaikyti su motinos palikimu.“ Google atstovas teigė: „Per mūsų nuolatinę partnerystę su „Range“ siekiame kūrybiškai ir atsakingai bendradarbiauti su Holivudo kūrybine bendruomene, išlaikydami įsipareigojimą remti kūrybinę raišką ir tyrinėti technologijų galimybes per pasakojimus.“
Konkrečiai, Google neprieštaraus, jei filmų personažai naudos „Android“ išmaniuosius telefonus vietoj „iPhone“ ir jų funkcijas. Naujos iniciatyvos sėkmė bus vertinama pagal tai, kaip ji paveiks visuomenės nuomonę apie bendrovės produktus ir paslaugas. Google dominuoja pasaulio mobiliųjų telefonų rinkoje, tačiau JAV pardavimuose nusileidžia „Apple“. „Apple“ pelnė stiprią Z kartos paramą dėl savo prabangaus įvaizdžio ir mėlynų tekstinių pranešimų burbulų, rašo „Business Insider“. Jos išmanieji telefonai tvirtai įsitvirtino popkultūroje, pasirodydami tokiuose filmuose kaip „Paveldėjimas“ („Succession“) ir „Ištraukti peilius“ („Knives Out“). „Piper Sandler“ pavasarį atlikta apklausa parodė, kad 88 % JAV paauglių naudoja „iPhone“. Be to, jauni žmonės vis dažniau vietoj Google paieškos sistemos atsakymų ieško per DI ar kitas platformas, tokias kaip „Amazon“ ir „TikTok“.
Google pranešė, kad neplanuoja naudoti „YouTube“ kaip pagrindinės „100 Zeros“ produkcijos platinimo platformos. Vietoj to bendrovė ketina bendradarbiauti su tradicinėmis studijomis ir transliacijos platformomis, tokiomis kaip „Netflix“.
„Mes dirbame su „Range“, kad padėtume kūrybinei bendruomenei integruoti pažangias technologijas ir platformas, tokias kaip XR ir DI, į jų filmų kūrimą“, – „TechCrunch“ sakė „Google“.