„Google” manipuliuoja paieškos rezultatais
„Google Inc.” dar kartą sugauta klastojant paieškos rezultatus. Pagal JAV Federalinės prekybos komisijos (FTC) ataskaitą, paieškos sistema reguliariai reklamavo savo paslaugas paieškos rezultatuose.
FTC ataskaitoje pateikiami duomenys kaltina „Google” korporaciją nesąžininga konkurencija. Interneto milžinė nuolat reklamavo savo paslaugas paieškos rezultatuose, net jei jie neatitikdavo vartotojo įvestos užklausos.
Pavyzdžiui, „Google Flights“ svetainė, kurioje galima užsisakyti bilietus, buvo nuolat rodomi viršutinėse paieškos pozicijose, nepaisant to, kad ji siūlo gerokai mažiau skrydžių nei daugelis jos konkurentų. „Google Shopping“ taip pat dominavo paieškoje, nepaisant to, kad vartotojai šią svetainę aplankydavo rečiau, nei kitus kainų palyginimo tinklapius.
Šios ataskaitos autoriai tvirtina, kad „Google” nesąžiningą praktiką naudoja iki dabar. Praėjusį mėnesį bendrovė buvo pastebėta įtraukianti į paieškos rezultatus savo automobilių draudimo kainų palyginimo tinklapį.
Nors paieškos milžinė visada neigė tokius kaltinimus ir anksčiau daugelis bendrovių skundėsi dėl diskriminacinio „Google“ elgesio. 2011 korporacija jau buvo atsakove FTC posėdyje. Tada agentūra pripažino įmonę nekalta dėl naudojimų nesąžiningos konkurencijos metodų ir nusprendė netirti jos veiklos. 2013 metais Europos antimonopolinės institucijos apkaltino „Google” nesąžininga savo paslaugų reklama, bet ir tada korporacija sausa išlipo iš vandens.