EBay JAV atidarė protingas parduortuves
Per pastaruosius metus, „eBay“ išgyvena sunkius laikus: įmonė susidūrė su didele saugumo skyle, o taip pat pranešė apie PayPal atskyrimą į atskirą įmonę (investuotojai mano, kad eBay stabdo mokėjimo sistemos vystymąsi). Nepaisant to, bendrovė parodė pastovų augimą ir pelningumą, todėl ji turi visas savo verslo restruktūrizavimo ir naujų produktų išbandymo galimybes.
Naujausia įdomi „Ebay“ iniciatyva – dviejų mažų parduotuvių, bendradarbiaujant su mados dizainere Rebeka Minkof (Rebecca Minkoff) Niujorke ir San Franciske, atidarymas. Būtina iš karto pasakyti, kad mes kalbame ne apie įprastas „offline“ parduotuves, o vadinamas „protingas“ parduotuves.
Parduotuvėse pirkėjus pasitinka didžiuliai veidrodžiai, kurie tuo pačiu metu veikia kaip lietimui jautrūs ekranai. Kaip įprastoje parduotuvėje, galite pasivaikščioti apie vitrinas ir pasirinkti reikalingus daiktus ir galite naudoti sensorinį ekraną pasirinkti tas prekes, kurias norite pasimatuoti. Vietoj to kad pačiam nešti daug drabužių į matavimosi kabiną, pirkėjas gali užsisakyti tinkamus produktus, tiesiog pasirinkdamas juos pasinaudojęs „stebuklingu veidrodžiu“. Kai viskas bus paruošta matavimuisi į telefoną ateis tekstinis pranešimas. Laukdami, galite užsisakyti bet kokį gėrimą.
Tuo inovacijos nesibaigia. Matavimosi kabinoje taip pat yra įrengtas didelis veidrodis, kuris veikia kaip sensorinis ekranas. Vartotojas gali keisti apšvietimą tam kad išsiaiškinti, kaip suknelė ar priedai atrodys įvairiose situacijose. Jei stilius apskritai tiko, bet norėtumėte pasirinkti kitą spalvą, nereikia grįžti į parduotuvę arba skambinti pardavėjui. Visi produktai yra pažymėti RFID, todėl matavimosi kabina pažįsta daiktus ir iš karto gali pasakyti, kokie variantai yra dabar prieinami. Paspaudus mygtuką, galite išsikviesti parduotuvės darbuotoją, kad jis atneštų kitos spalvos ir dydžio daiktą.
RFID žymos taip pat naudojamos priedų papildyti tam tikrą aprangą rekomendacijoms. Ką pirkėjas matavosi, pirkto arba domėjosi – viskas yra saugoma asmeniniame profilyje. To dėka, pavyzdžiui, vėliau galima įsigyti patikusią prekę internetinėje parduotuvėje. Žinoma, ši informacija taip pat gali būti naudojamas individualioms rekomendacijoms. Po patikusių daiktų matavimosi, galite už juos sumokėti naudodami savo PayPal sąskaitą.
Vargu ar šias parduotuves galima pavadinti mažmeninės prekybos ateitimi, bet kalbama apie naujovišką požiūrį, kuris skirtas vidutiniam vartotojui. Verta pažymėti, kad Ebay technologija netrukus gali tapti labiau paplitęs (kol mes kalbame tik apie dvi parduotuves) – didelė kompanija Nordstrom, užsiimanti mažmenine prekyba, jau išbando naują požiūrį.