„DYSON“ prekės ženklas įsitvirtina Lietuvos rinkoje
2017 metais prekybos apimtys padidėjo daugiau nei dvigubai, lyginant su 2016 metais
Prekės ženklas „Dyson“, nuolat vadinamas vienu iš „Didžiosios Britanijos ekonomikos simbolių“, tokių, kaip automobiliai „Landrover“, žiniasklaidos grupė BBC ar sportinės aprangos gamintoja „Reebok“, vis labiau įsitvirtina Lietuvos rinkoje. Kompanijos asortimentą sudaro cikloniniai (bemaišeliniai) dulkių siurbliai, patalpų vėdinimo, šildymo, valymo ir drėkinimo aparatai, plaukų priežiūros reikmenys ir rankų džiovinimo sistemos. „Dyson“ gaminiai pasižymi ypatingu ir inovatyviu dizainu, unikaliomis patentuotomis technologijomis (kai kuriose srityse kompanija yra laikoma absoliučia madų diktuotoja ir lydere), už ką yra ne kartą įvertinti tarptautinio masto apdovanojimais ir kokybės ženklais.Lietuvoje „Dyson“ gaminiais pradėta oficialiai prekiauti 2016 metais, po ilgai trukusių rinkos tyrimų, vertinančių šių „premium“ kategorijos produktų paklausą. Šalies pirkėjai teigiamai įvertino „Dyson“ atsiradimą, kurį rinkos tyrėjai ir specialistai ne kartą vadino „tikru įsiveržimu“ – per 2017 metus kompanijos „premium“ kategorijos dulkių siurblių buvo parduota daugiau kaip 4000 vienetų. Tais pačiais 2017 metais buvo atidaryta oficiali internetinės prekybos svetainė www.dyson.lt, šiuo metu generuojanti ketvirtį visos kompanijos pardavimų apyvartos.
Per 2017 metus „Dyson“ cikloniniai ir belaidžiai dulkių siurbliai, tyrimų kompanijos „GfK“ duomenimis, savo segmente užėmė net trečdalį – 32 procentus visos Lietuvos rinkos (būtent „Dyson“ kompanijos įkūrėjas James Dysonas ir išrado cikloninio dulkių siurblio principą, o pati kompanija lig šiol tebėra šių bemaišelinių aparatų technologijos lydere, kurios sukurtomis naujovėmis seka ir kiti dulkių siurblių gamintojai). Šalyje vis daugėja ir rankų džiovinimo sistemų „Dyson Airblade“ sistemų, šiuo metu montuojamų pagrindinėse Lietuvos degalinėse, oro uostuose, daugelyje gamyklų ir viešbučių.
„Kaip ir planavome, pavyko išsikovoti greitą pirkėjų pripažinimą kokybiškų gaminių dizainu ir technologiniais sprendimais. Pasiteisino ‚shop-in-shop‘ („parduotuvės parduotuvėje“) prekybos koncepcija – 2017 metais jų atidarėme dvi, šiais metais planuojame dar keturias“, – teigia Gytis Mocekainis, „Dyson“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje.
Po sėkmingos bandomosios prekybos projektų praeitą lapkritį, šiais metais „Dyson“ planuoja išplėsti savo pozicijas Lietuvos grožio prekių segmente – pristatant unikalų plaukų džiovintuvą „Dyson Supersonic“. Tai apie 500 technologinių patentų turintis ir ypatingu galingumu pasižymintis fenas, kurio kaina siekia 400 eurų. „Jau esamų klientų atsiliepimai apie šį produktą yra puikūs, todėl akivaizdu, kad šiais metais ‚Dyson Supersonic‘ rinkoje bus vienas ryškiausių mūsų produktų, turintis aiškią tendenciją augti“, – teigia G.Mocekainis.