„Dropbox“ uždaro už 100 mln. dolerių įsigytą elektroninio pašto paslaugą „Mailbox“
„Dropbox“ pranešė uždaranti elektroninio pašto paslaugą „Mailbox“, kurią įsigijo 2013 metais. Taip pat bus atsisakyta ir pernai paleistos nuotraukų ir vaizdo įrašų galerijos „Carousel“. „Mailbox“ iOS ir Mac skirtos Beta versijos ilgą laiką nebuvo atnaujintos, kas netiesioginiais įrodo naujų pašto paslaugų savininkų norą uždaryti projektą. „Dropbox“ atstovai kaip pagrindinę paslaugos nutraukimo priežastį nurodė „pradėtą bendrą darbą ir kitų žmonių bendradarbiavimo supaprastinimą.“ Pašto paslauga bus uždaryta ateinančių metų vasario 26 dieną.
Iki oficialaus pašto dėžučių uždarymo vartotojai turės galimybę eksportuoti savo paskyros nustatymus ir vėliau juos įdiegti kitur. Praėjus 30 dienų po paslaugos uždarymo visi laiškai bus ištrinti. Klientai, kurie registruodami pašto dėžutę gavo 1 GB laisvos vietos „Dropbox“, savo duomenų nepraras. „Mailbox“ kūrėjai taip pat patvirtino, kad jie nesiruošia paviešinti pirminio programinės įrangos kodo. Galerija „Carousel“ bus uždaryta 2016 m. kovo 31 d.
Specialistai, aptarnavę elektroninį paštą ir galeriją, bus perkelti į „Dropbox“ komandą. Priminsime, kad „Dropbox, Inc.“ įsigijo „Mailbox“ 2013 m. už 100 mln. JAV dolerių, o „Carousel“ buvo „išaugintas“ iš 2012 metais nupirkto „Snapjoy“.