Apple sukūrė 81 puslapio prezentaciją, kad įkalbėtų tėvus nupirkti Mac

Apple nusprendė „padėti“ jaunimui, norinčiam įsigyti Mac kompiuterį, bet nežino, kaip įtikinti tėvus tokio pirkinio būtinybe. Kompanija išleido specialią prezentaciją, skirtą būtent šiam klausimui išspręsti.

Ši pritaikoma prezentacija susideda iš net 81 skaidrės ir prieinama PowerPoint, Keynote bei Google Slides formatais. Atsisiuntus šabloną iš Apple svetainės, galima įrašyti savo vardą, keisti kai kurią informaciją ir prisitaikyti skaidres pagal savo poreikius. Dokumentas daugiausiai pripildytas ironiškų komentarų, tačiau kartu pateikia ir tikrus Mac kompiuterių privalumus, tokius kaip MacBook Air lengvumas.

Be to, Apple YouTube paskyroje patalpino pristatomąjį klipą, kuriame komikas Martinas Herlihys (Martin Herlihy) rodo mokinių grupei, kaip efektyviai naudotis šia prezentacija kalbantis su tėvais. Septynių minučių trukmės vaizdo įrašas suskirstytas į skyrius, kad būtų patogiau žiūrėti.

Tačiau šis žingsnis aiškiai rodo, kaip Apple bando manipuliuoti žmonių emocijomis ir šeimos santykiais, siekdama didinti savo pardavimus. Kompanija ne tik pateikia produktų privalumus, tarsi neegzistuotų alternatyvų, bet ir kuria socialinį spaudimą bei išnaudoja vaikų norą pritapti ar būti „kietiems“, perteikdama tai per humorą ir žaismingumą. Tokios rinkodaros taktikos primena, kaip korporacijos įsisavina vis sudėtingesnes psichologines strategijas, kad paveiktų sprendimus šeimoje ir skatintų pirkimus, apsimetant „draugiška pagalba“.