NVIDIA GeForce GTX 1080 ir 1070 mobiliosios versijos pasirodys trečiajame ketvirtyje

Naujos kartos NVIDIA diskrečiosios grafikos plokštės ką tik išvydo dienos šviesą, o bendrovė jau planuoja „Pascal“ architektūrą pritaikyti nešiojamųjų kompiuterių sektoriuje. Turime omenyje ne mažos galios modelius su GP106 ir GP108 lustais, o visavertes GTX 1080 ir 1070 mobiliąsias versijas. Nedidelės ir vidutinės galios diskrečiųjų vaizdo plokščių poreikis nešiojamųjų kompiuterių sektoriuje sumažėjo dėl integruotos „Intel“ ir AMD grafikos didelės pažangos, tačiau galingiems žaidimų prietaisams kol kas nieko ypatingo dar pasirodė, todėl vienintelis sprendimas yra stalinių sprendimų pritaikymas.

NVIDIA GeForce GTX 1080 ir 1070 mobiliosios versijos pasirodys trečiajame ketvirtyje

Naujos gamybos technologijos FinFET įsisavinimas leido sumažinti GeForce GTX 1080, o ypač GTX 1070 energijos suvartojimą, o našumas vatui pastebimai išaugo. Naujų galingų žaidimų nešiojamųjų kompiuterių su visaverte „Pascal“ grafika tikimasi sulaukti šių metų trečiąjį ketvirtį. Pernai NVIDIA išleido galingą mobiliąją vaizdo plokštę „GeForce GTX 980“, pagrįstą stacionarams lustu, su padidintu vaizdo atminties kiekiu, bet sumažintu dažniu.

„Pascal“ atveju bus pirmas kartas, kai mobiliųjų platformų grafiniai sprendimai nieko nesiskirs nuo stacionarams skirtų „kolegų“. Jie paveldės visas savo „protėvių“ specifikacijas, tačiau, žinoma, gaus naują formą (arba bus lituojamos prie sisteminės plokštės). Tikriausiai, bus pakoreguota maitinimo įtampa ir taktinis dažnis. Nešiojamiems kompiuteriams skirtas aukščiausios klasės diskrečiąsias grafikos plokštes NVIDIA kuria pati. „GeForce GTX 1080 Mobility“ gaus GP104-400-A1 branduolį su 2560 CUDA branduoliais, 160 tekstūros vienetų, 64 rastrinių operacijų blokus ir 8 GB GDDR5X atminties. Aukščiausi našumo rodikliai sieks 9 teraflopsus ir 320 GB/s.

„GeForce GTX 1070 Mobility“ bus grindžiama lustu GP104-200-A1, kuriame vienas iš keturių CUDA skaičiavimo modulių yra išjungtas, todėl aktyvūs bus tik 1920 CUDA branduolių. Tekstūros procesorių kiekis bus sumažintas iki 120, bet rastrinių operacijų vienetų liks tiek pat – 64. Vaizdo atminties kiekis taip pat liks 8 GB, tačiau ji bus įprasto GDDR5 tipo, kuris suteiks 256 GB/s pralaidumą. Stacionari versija turi 150 vatų TDP, ir panašu, kad kūrėjams pavyks nesunkiai sutilpti į, mobiliesiems sprendimams tinkamus, 100 vatų.

mobile-nv

Nauji NVIDIA sprendimai bus tinkami naudojimui labai brangiuose aukštos klasės žaidimų nešiojamuose kompiuteriuose, tačiau bendrovė kai ką rengia labiau prieinamiems sprendimams, kurie galės parodyti priimtiną spartos lygį virtualios realybės programose. Tikimasi sulaukti „GeForce GTX 1060M“ modulių, naudojančių „apkarpytą“ GP104 versiją, ir suteikiančių didelę spartą už prieinamą kainą. Tai leis VR žaidimus pasiūlyti platesnei auditorijai.