„Microsoft“ dalį reklamos verslo parduoda „AOL“, dalį kartografinio – „Uber“
„Microsoft“ paskelbė apie grafinės reklamos padalinio pardavimą „AOL Inc“ bendrovei. IT milžinė taip pat pranešė apie kartografinio padalinio dalies perleidimą taksi iškvietimo programinės įrangos kūrėjui „Uber“. Džiugu, kad tai neiššauks masinio darbuotojų atleidimo – visi (apie 1200 žmonių) grafinės reklamos padalinio darbuotojai pereis dirbti į „AOL“, o iš kartografinio skyriaus „Uber“ įdarbins apie 100 asmenų. Abu sandoriai sudaryti siekiant sumažinti nuostolingų internetinių operacijų kiekį, kurių daugiausia atliekama „MSN“ ir „Bing“ portaluose. Tai taip pat reiškia, kad „Microsoft“ ketina sutelkti dėmesį į reklamą paieškos sistemoje „Bing“.
Didžiausia pasaulyje programinės įrangos bendrovė nebeskelbia savo internetinių operacijų finansinių rezultatų, tačiau, pasak „Reuters“, per pastaruosius penkerius metus „Microsoft“ nuostoliai šioje srityje viršijo $ 10 mlrd. JAV dolerių. Generalinis direktorius Satya Nadella pareiškė, kad kitais mokestiniais metais paieškos sistema „Bing“ pradės duoti pelną.
Pagal dešimties metų sutartį su „AOL“, kuri nuo šio mėnesio yra pasaulinės interneto ir telekomunikacijų bendrovės „Verizon Communications Inc“ dalis, reklamuosis portaluose „MSN“, „Outlook.com“, „Xbox“ ir „Skype“, o nuo kitų metų vietoj „Google“ naudos paieškos sistemą „Bing“.
Be to, „Microsoft“ pratęsė galiojantį bendradarbiavimo susitarimą su „AppNexus“, kuris suteikia galimybę naudotis interneto rinkodaros platforma.