83 proc. SEO specialistų tiki, kad atsiliepimai duoda gerą investicijų grąžą
Verslo reputacijos internete valdymas yra svarbi veiksmingos optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) strategijos dalis. Vartotojų atsiliepimai gali paveikti matomumą paieškos sistemose ir kataloguose, taip pat padeda išsiskirti iš konkurentų. Taip pat yra žinoma, kad teigiama reputacija lemia tai, kad didesnė lankytojų dalis tampa klientais.
„Search Engine Land“ apžvalgininkas Myles Anderson išanalizavo iš neseniai vykusio internetinio seminaro „BrightLocal“ gautas idėjas apie vartotojų nuomones ir reputacijos valdymą. Seminaro metu buvo apklausti 272 dalyviai, įskaitant SEO paslaugų ir mažų bei vidutinių įmonių rinkodaros specialistus.
Jiems buvo užduoti tokie klausimai:
Kiek laiko skiriate darbui su atsiliepimais arba reputacija susijusioms užduotims?
44 proc. respondentų skiria mažiau nei 10 proc. savo laiko užduotims susijusioms su atsiliepimais arba reputacija. 73 proc. skiria iki 20 proc. laiko ir tik 28 proc. panaudoja daugiau kaip 21 proc. savo darbo trukmės.
Ar turite išbandytą atsiliepimų strategiją?
55 proc. apklaustųjų turi strategiją, kuri veikia gerai, 24 proc. – kuri dirba „labai gerai“, o 43 proc. šiuo metu ją dar tik kuria.
Ar manote, kad reputacijos ir atsiliepimų valdymas duoda gerą investicijų grąžą?
Į šį klausimą atsakymo variantą „taip, be abejo“ pasirinko 83 proc. respondentų, „taip, truputį“ – 6 proc., o 11 proc. nėra įsitikinę ar reputacijos ir atsiliepimų valdymas duoda gerą investicijų grąžą.
Prieš seminarą „BrightLocal“ apklausė dalyvius dėl konkrečių taktikų, kurias jie naudoja interneto nuomonių skatinimui:
Ar jūs kada nors taikėte bet kurį iš šių veiksmų skatindami internetinius atsiliepimus?
61 proc. apklaustųjų prašo klientų rašyti atsiliepimus. 14 proc. atsilygina klientams už atsiliepimus, o 10 proc. dubliuoja vartotojų parašytas nuomones savo interneto svetainėje.
Kitas „BrightLocal“ anksčiau atliktas kasmetinis tyrimas „Local Consumer Review Survey“ parodė, kad 88 proc. vartotojų internete skaito atsiliepimus, siekdami nustatyti verslo kokybę ir pasirinkti įmonę. Be to, 88 proc. vartotojų pasitiki internetiniais atsiliepimais, taip pat kaip asmeninėmis rekomendacijomis.