2015 metais „Google“ gaus 54 proc. pasaulinių pajamų iš reklamos paieškoje
„Google“ir toliau dominuoja pasaulinėje paieškos rinkoje. „eMarketer“ savo kasmetinėje ataskaitoje rašo, kad 2014 metais bendrovei atiteko 54,7 proc. pasaulinių pajamų iš reklamos paieškoje.
Tačiau „Google” uždraudimas žemyninėje Kinijos dalyje ir spartus interneto vartotojų skaičiaus didėjimas regioniniam paieškos lyderiui „Baidu“ suteikia juntamą pranašumą. „Baidu“ pajamų iš reklamos paieškoje dalis išaugs nuo 6,4 proc. 2013 metais iki 8,8 proc. 2015 m.
Šiemet „eMarketer“ viso pasaulio iš reklamos paieškoje gautas pajamas suskirstė pagal bendroves:
Agentūros analitikai pažymi, kad 2015 metais Kinijai teks 14,9 mlrd. JAV dolerių arba 32,8 proc. pasaulinių išlaidų reklamai paieškoje, o JAV – 25,66 mlrd. Tačiau spartus išlaidų reklamai Kinijoje augimas (32,8 proc) šiais metais, kuris yra daugiau nei dvigubai spartesnis už bendrą augimo tempą (16,2 proc.), leidžia daryti prielaidą, kad Kinija netrukus pasivys Jungtines Valstijas.
Šią tendenciją dar labiau sustiprina tai, kad interneto skvarba JAV viršija 86 proc., o Kinijoje tik 46 proc.
Tikimasi, kad „Google” paieškos reklamos rinkos dalis šiek tiek sumažės – nuo 54,7 proc. 2014 iki 54,5 proc. 2015 metais. Paieškos milžinės pajamos šioje rinkoje ir toliau žymiai viršys konkurentų pajamas. Pagal „eMarketer“ prognozes, „Google” pajamos iš paieškos reklamos 2015 metais pasieks 44,46 mlrd. 2014 metais šis skaičius siekė 38,42 mlrd.
„Baidu“ pajamos didės nuo 5,35 mlrd. 2014 m. iki 7,18 mlrd. 2015 metais.
Bendros pasaulinės pajamos iš reklamos paieškoje 2015 metais bus 81,59 mlrd., tai yra 16,2 proc. didesnės nei pernai. Tikimasi apie 10 proc. pasaulinių pajamų augimo tempo iki 2019 metų imtinai ir laikotarpio pabaigoje prognozuojamas skaičius pasieks 130,58 mldr. JAV dolerių per metus.