„Sharp“ nusprendė grįžti į televizorių užsienio rinką

Kompanija „Sharp“, kurios kontrolinį akcijų paketą neseniai įsigijo Taivano elektronikos gamintojas „Foxconn“, planuoja atnaujinti televizorių verslą užsienyje

„Mes nusprendėme iš naujo peržiūrėti mūsų prekės ženklo licencijavimo verslą Europoje, Šiaurės ir Pietų Amerikoje. Šiuo metu analizuojami įvairūs variantai“, – „Sharp“ pareiškimą cituoja naujienų agentūra „Reuters“.

Šis komentaras buvo paskelbtas po publikacijos laikraštyje „Yomiuri“, kuris pranešė, kad rugsėjo mėnesį „Sharp“ atsiųs savo atstovus derėtis dėl televizorių verslo JAV ir Europoje pirkimo.

„Sharp“ nusprendė grįžti į televizorių užsienio rinką

Prisiminsime, kad 2014 metais „Sharp“ pardavė licenciją naudoti savo prekės ženklą Europos televizorių rinkoje Slovakijos elektronikos gamintojui „Universal Media Corporation“, o Šiaurės ir Pietų Amerikoje  panašus sandoris buvo sudarytas su Kinijos „Hisense“. Nuostolingo verslo atsisakymas „Sharp“ padėjo sumažinti finansinius nuostolius.

Dabar „Sharp“ atstovai mano, kad įmonė galės gauti pelno iš televizorių pardavimų, naudodami „Foxconn“ tiekimo kanalus ir platų klientų tinklą.