IT specialistas atsisakė darbo „IBM“ dėl „Instagram“ profilio

Eelko Roosas  10 metų dirbo Amsterdamo „IBM“ padalinyje, bet nusprendė palikti kompaniją ir sutelkti dėmesį į „Instagram“.

Nors fotografija buvo jo hobis, Eelko Roosas pasakoja, kad kai jis pirmą kartą atsisiuntė „Instagram“ programą, jos nevertino rimtai – „buvo sunku patikėti, kad mobilusis telefonas gali daryti geras nuotraukas”. Kartą, laukdamas traukinio Roosas padarė keletą nuotraukų ir tai jį „užkabino”. Inžinierius norėjo parodyti, kad kiekvienas, turintis tik pagrindinius įgūdžius, gali padaryti gerų kadrų.

Eelko Roosas
Eelko Roosas

Skirtingai nei dauguma „Instagram“ vartotojų, Eelko gyveno ne Amerikoje, o Amsterdame, todėl jo nuotraukos atrodė kitaip. Profilį greitai pradėjo stebėti daug sekėjų ir galų gale jis pateko į rekomenduojamų vartotojų sąrašą, o tai dar labiau paspartino gerbėjų skaičiaus augimą.

Po pirmojo šimto tūkstančių sekėjų su Roosu susisiekė kelios stambios įmonės ir prekių ženklai, pavyzdžiui, „Samsung“ dėl savo „Nx1“ kameros reklamos kampanijos ir „Ducati“ norėdami pareklamuoti savo motociklus. „Johnnie Walker“ viskio gamintojas pakvietė fotografą į Škotiją tam, kad jis padarytų keletą nuotraukų. Dėl renginių ir ištisų miestų reklamos IT specialistas aplankė Prancūziją, Airiją ir Šveicariją.

Nuotr. Eelko Roos
Nuotr. Eelko Roos

Netrukus jis jau nebegalėjo suderinti darbo „IBM“ ir „Instagram“ profilio vystymo, o atostogos baigėsi, be to darbdaviai ruošėsi etatų mažinimui, todėl Roosas nusprendė palikti korporaciją. Jis pripažįsta, kad dėl savo sprendimo nesigaili.

Šiuo metu buvęs „IBM“ darbuotojas turi daugiau nei 440 tūkst. sekėjų. Su juo bendradarbiauja stambios bendrovės, įskaitant „Samsung“ ir „Sony“. Dabar jis didelę savo laiko dalį skiria fotografijai, taip pat veda meistriškumo kursus „Instagram“ vartotojams ir prekinių ženklų atstovams.